Koje su to vrste masaže I koja je najbolja za Vas!

vrste masaža

Najčešći termini koji se koriste u masažama su: medicinska, sportska, relaksirajuća (opuštajuća) i klasična masaža. Mogli bi još spomenuti refleksologiju i anticelulitnu masažu, ali oko nje nema baš nedoumica, osim upozorenja da nestručni maser može ostaviti ozbiljne posljedica obavljajući anticelulitnu masažu.

Klasična masaža

ID-100120651

Najčešće spominjana masaža, ali većinom se miješa s relaksirajućom masažom. Dok je relaksirajuća masaža najznačajnija masaža za otklanjanje stresa, najveća karakteristika klasične masaže je poboljšanje cirkulacije. Mogli bi reći da je po intenzivnosti negdje između relaksirajuće i sportske masaže.

Klasična masaža dovodi do osjećaja opuštenosti i ugode, te posjeduje opšte smirujuće djelovanje. Često se koristi i kod sportista, kao zagrijavajuća tehnika i pripremu osobe za jače tehnike, odnosno za sportsku masažu. Odlična je za opuštanje napetosti u mišićima i vraćanje energije nakon povreda.

Ovom tehnikom temperatura tijela se podiže za 2-3 stepena, dolazi do poboljšanja cirkulacije, ne samo u površinskim dijelovima, već i na potkožno tkivo i mišiće, te dolazi do hiperemije tih dijelova. Poboljšava se opskrba kisikom i hranjivim tvarima, te se pojačava izlučivanje vode iz tijela i stimulira imunitet.

Relaksirajuća masaža

ID-100221373

Za razliku od klasične, s kojom se često miješa, relaksirajuća masaža je izuzetno nježna, namijenjena prvenstveno smanjenju stresa. Kod relaksirajuće masaže vrlo je važan i sami ambijent u prostoriji. Doduše i kod drugih oblika masaže jeste važna atmosfera, ali kod relaksirajuće masaže ona je jedan od ključnih faktora. Nježno svijetlo, mirisne svijeće, eterična ulja ili štapići, tiha opuštajuća muzika uvode vas u savršen trenutak opuštanja i mjesta koje ne poznaje stres.

Osim samog opuštanja i relaksacije cilj je i regeneracija, uspostavljanje pravilnog balansa i toka energije u organizmu. Za razliku od medicinske, sportske ili klasične masaže, ova tehnika nije intenzivna već pokretima opuštamo cijelo tijelo i um.

Nježnim i laganim pokretima, krajnji cilj ove vrste masaže jeste dovesti osobu u stanje spavanja. Pa ako ste za spavanac, ili imate problema s nesanicom, onda je ova tehnika za vas.

Sportska masaža

ID-10084708

Kako sam naziv kaže ova je tehnika namijenjena sportistima. Sportska masaža ima jedan primarni cilj – ubrzati oporavak mišića od fizičkog napora. To čini koristeći smanjenje mišićnog tonusa, koji se prirodno povećava unutar treninga, te poboljšanje cirkulacije, posebno one kapilarne.

Za razliku od uobičajnog mišljenja, ova tehnika ne mora nužno biti izrazito jakog intenziteta, nego se fokus stavlja na individualne potrebe sportiste na kojem se primjenjuje masaža. Kako se tokom izvođenja vježbi u mišićima dešavaju mikro-traume mišićnih vlakana, koja dovode do upala i bolova, sportska masaža je najbolji način za ubrzavanje oporavka mišića.

Sportska masaža nakon aktivnosti pridonosi uklanjanju štetnih tvari iz organizma, te svojim učinkom relaksacije mišića i smanjenjem količine mliječne kiseline u tijelu, doprinosi bržem oporavku nakon sportskih aktivnosti. Ovom tehnikom mogu se sanirati manje povrede mišićnog tkiva, ali i spriječiti moguće povrede. Kako se masažom pospješuje dotok krvi u mišićno tkivo, potiče se izmjena tvari, te brža apsorpcija hranjivih tvari potrebnih za brži oporavak mišića nakon treninga. Sportskom masažom prije treninga (u kombinaciji s klasičnom) zagrijavaju se mišići i pripremaju se za fizičke napore, i tako se značajno smanjuje mogućnost povreda.

Ova tehnika se može primjenjivati redovno ili nekoliko puta sedmično poslije samoga treninga, ili sporadično, kada sportista osjeti potrebu.

Anticelulitna masaža

ID-10027581

Najuspješnija tehnika za rješavanje celulita. Ova masaža ne smije biti jako bolna i NIKAKO ne smije ostaviti modrice.

Kod anticelulitne masaže koriste se razni pokreti (glađenje, gnječenje, pinch, trljanje) koji ne smiju biti bolni uz tendenciju kretanja prema srcu kako bi se stimulisao odvod limfe koji završava kod srca. Ova tehnika je vrlo učinkovita i kod toniziranja, veće čvrstoće i sjaja kože i poboljšavanje cirkulacije.

Potrebno je više odlazaka na masažu, pa i 10-ak puta, te kada se postignu dobri rezultati učinkovitost traje jedno vrijeme. Da bi se takvo stanje održalo, neophodno je nastaviti s masažom da se celulit ne bi vratio.

Osobe s proširenim venama ne bi smjele koristiti ovu tehniku.

Refleksologija

ID-10070498

Masaža stopala, pri čemu se pritišću određene tačke kojima se stimulira rad unutrašnjih organa. Refleksolozi smatraju da postoji 10 kanala koji počinju, odnosno završavaju u nožnim prstima. Svaki je kanal povezan s određenom zonom tijela i s organima. Opipavanjem stopala može se otkriti koji su energetski kanali blokirani, pa masažom ponovo uspostaviti ravnotežu toka energije.

Pobornici ove tehnike smatraju da se stimuliranjem organa preko točaka na stopalima bez ikakvih lijekova odstranjuju nakupine otpadnih tvari, kongestije i začepljenja energetski prolaza, poboljšava se protok krvi i funkcije žlijezde, te relaksira cijeli organizam.

Primjenjuje se za liječenje skoro svih organa, kao i kod sportskih povreda, bolova u leđima, vratu i ramenima, bolova u želucu i nadutosti, menstrualnih bolova, glavobolje, hroničnog umora, stresa, depresije, tjeskobe, astme, bronhitisa, upale sinusa, visokog krvnog tlaka, poremećaja cirkulacije…

Medicinska masaža

ID-100120650

Jedna je od najučinkovitijih metoda koja je prvenstveno namijenjena rješavanju raznih fizičkih komplikacija, od bolova u vratu i leđima, trncima u rukama, problema sa kičmom, upalom mišića i živaca, glavobolja, migrena, istegnuća, stanja nakon operacija i povreda, disajnih problema i slično. Neophodna za uspješno i potpuno prirodno liječenje išijasa.

Masaža ima cilj liječenja ili ublažavanja bolnih stanja, što se postiže intenziviranjem kapilarne cirkulacije tretiranog područja, boljom opskrbom kisikom, ubrzanjem metabolizma, smanjenjem mišićnog tonusa, itd…

Nakon ovog tretmana često se može primijetiti poboljšanje raspoloženja, samopouzdanja, smanjenja tjeskobe i depresije. To se može pripisati rezultatu smanjenja fizičkih simptoma i boli, a može biti povezano i sa smanjenom napetošću.

Leave a Comment